DOSTAWA I ODBIÓR
1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
* Przesyłka kurierska DPD, przesyłka kurierska pobraniowa DPD.
* Przesyłka paczkomatowa, przesyłka paczkomatowa pobraniowa.
2. Klient zobowiązany jest w formularzu Zamówienia podać adres, na który ma zostać dostarczony Produkt.
Zmiana adresu dostawy nie jest możliwa po kliknięciu "KUPUJĘ".
3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
4. KOSZTY DOSTAWY:
KURIER DPD |
Zamówienie o wartości do 200zł brutto |
17 zł |
Zamówienie o wartości powyżej 200zł brutto |
0 zł |
PACZKOMATY |
Zamówienie o wartości do 55 zł brutto |
9 zł |
Zamówienie o wartości powyżej 55 zł brutto |
4,50 zł |
Zamówienie o wartości powyżej 85 zł brutto |
0zł |
W przypadku wyboru wysyłki pobraniowej - dopłata 5zł do każdego zamówienia.
Na terenie Bielska-Białej i w obrębie do 10 km - zamówienia powyżej 50 zł brutto dowóz gratis.
5. Sprzedawca wysyła z Zamównieniem dokument sprzedaży w postaci Paragonu, bądź przy wyborze Faktury VAT drogą elektroniczną.
6. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
8. Z chwilą odbioru przez Klienta przesyłki, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty i uszkodzenia Produktów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w Zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego Zamówienia ponosi Klient.
9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
10. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych. W przypadku wydłużenia terminu, Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.